lortmaja

30 april

Publicerad 2012-04-30 14:20:35 i Allmänt,


Igår när jag körde in i min hemstad välkomnades jag av ett böljande vårlandskap och strålande solsken. Väl inne i centrum strömmade folkmassor över övergångsstället och vidare mot arenan för att heja fram stadens stolthet- fotbollslaget med stort F. Hemma på köksbordet stod en bukett med både vita och blåa sippor och ute syntes inte en enda snöfläck. Det var en mycket fin dag att komma hem till. Imorse blev jag uppvaktad med skönsång, frukost, presenter och lite spexande av hanen i huset. Det är en bra dag idag! Förutom plugget då, som förföljer mig. Men annars en mycket fin och solig vårdag. Precis som för 27 år sedan då jag föddes! Grattis till mig!
Den här födelsedagfesten för två år sedan kommer finnas med länge hjärtat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela