lortmaja

En dos av kärlek i FF-huset

Publicerad 2012-08-05 15:17:45 i Allmänt,

Nu har han nyss åkt och det känns redan tomt i hjärtat. Men det har varit en fin helg, trots regn och rusk! Vi hade till och med FF, eftersom mina parenteser åkte bort under lördagen. SKÖNT. Så med huset för oss själva kunde vi leva rövare hur mycket vi ville. Smälla i skåpluckor, prata hur högt som helst trots att klockan är mitt i natten, sova länge om morgonen och så vidare. Längtar tills jag får ett eget krypin! Förhoppningsvis får jag veta till veckan om jag har turen att hamna i VIP-kön på hyresrätter. I så fall kan jag välja och vraka så fort det dyker upp en bra, central lägenhet. Nu ska jag planera, planera och åter planera så att varenda minut av lektionerna är fylllda imorgon. Hur fyller man tre timmars lektionstid?! 
 
Söndagsfrukost på bron med den bästa i hela världen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela