lortmaja

Jag går vidare

Publicerad 2012-08-07 22:02:12 i Allmänt,

Ville bara säga att jag har gått vidare med OS och Hitler-hälsningen. Egentligen borde jag väl skriva en insändare själv men jag käner inte att jag har tiden just nu. Men jag har i allafall mailat Aftinbladets mail om nyhetstips och Alex Schulman. För vart fan ska man vända sig när mediapamparna har lagt locket på? Då får man ta inflytesrika personer istället, som har möjlighet att nå många. Är det någon som sett någon artikel eller löpsedel om detta?!

Kommentarer

Postat av: Brunöga

Publicerad 2012-08-08 16:39:01

Internationella Olympiska kommittén försvara den stakars mannen som inte menade något illa med en hälsningen och mår jätte jätte dåligt över att det misstolkades. Up my as I will say!

http://www.expressen.se/sport/os-2012/forsvaras-efter-den-omtalade-halsningen/

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela