lortmaja

Klipp & klist

Publicerad 2012-08-21 10:34:27 i Allmänt,

Tisdagar är min stora, feta trötthetsdag. Men det är i alla fall kul att jobba, det är tur! Annars hade jag nog inte tagit mig upp ur sängen när klockan ringer kl: 06.20. Galet tidigt för en som varit på universitetet i tusen år. Igår var nog första gången jag gjorde något kreativt sedan jag flyttade. Fick proffstips av min dekoratörskompis att klippa ut bilder på inredning, för att på så sätt få en bild av hur jag vill ha det i min lägenhet (som jag inte har). Det ägnade jag mig åt igårkväll (eller ska det stå särskrivet igår kväll?!) innan jag somnade. Ska nog göra samma sak ikväll! Jag dör lite inombords om jag inte får vara kreativ på något sätt. Det är så fantastiskt skönt och avkopplande att helt kravlöst skapa något för min egen skull. En och en halv timme kvar innan jag kan slappna av och andas, för då är det lunch!

Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela