lortmaja

En oväntad inspirationskälla

Publicerad 2012-12-26 21:04:27 i Allmänt,

För enkelhetens skull har jag skaffat Facebook, så att jag lättare kan styra ihop saker. Kanske kommer det bara hålla i sig den här veckan, eller så fortsätter det. Har ju redan sett tendenser på att det lätt försvinner några timmar, när jag loggar in. Men en positiv sak jag upptäckte nu, är att Facebook ju är rena inspirationskällan till att resa! Folk lägger ju upp bilder från hela världen och genast börjar resnerven kittla! Bilder från ett soligt Australien, ett turkosblått hav i Karibien, snöpudrade berg i alperna, en timrad fjällstuga i Åre, storstadsshopping i Paris- ja, det är många ställen som ser minst sagt lockande ut och som gör att jag börjar drömma mig bort till ett tuffande tåg på väg bort mot nya platser, vyer och äventyr!
 
 
  

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-12-27 15:28:53

Duger inte Degerbäcken?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela