lortmaja

Viktiga ting under 2012

Publicerad 2012-12-31 10:28:11 i Allmänt,

         
 Kärlek och att jag vågade ta steget in i en relation och allt fint som den ger. Ända in i hjärtat och benmärgen känns det!
Att jag hade turen att träffa min vän Katten som förgyllde mitt sista år på universitetet, med otaliga kafferaster och fudge, förtroliga samtal samt ett himla slit med grammatik, performansanalys och stundtals livet i övrigt. 
Att jag nu bor närmare några av mina bästa vänner.    
Att jag tog mig igenom studierna, skrev klart den ångestladdade och efterhängsna C-uppsatsen parallellt med mina andra kurser och slutligen fick ta examen och ha min efterlängtade och roliga examensfest! 
Att jag valde att börja jobba på en bra arbetsplats med bra arbetsvillkor, rektor och kollegor. Och mitt kompetenta och sköna arbetslag, som gör att jag har kul och utvecklas!   
Att jag tog emot hjälp för att ta mig ur det mörker jag hade befunnit mig i en längre period och att jag känner att jag mår så mycket bättre nu! Tack till dig och tack 2012 för det fina du gav. Nu kan vi snart blicka vi framåt till 2013!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela