lortmaja

Andra dagen på mitt första jobb

Publicerad 2012-07-31 22:56:50 i Allmänt,

Andra dagen på jobbet och än har jag bara skrapat på ytan. Försökt sätta mig in i alla olika domäner, intranät, blanketter, styrdokument, skaffat lösenord, nycklar, kollat in salar och materialförråd, gjort mig hemmastadd vid skrivbordet, varit på möten, fått schema och ja... Jag har säkert glömt något. Idag glömde jag till exempel nyckeln och fick såklart visdomsord hemifrån om att jag måste skaffa mig ett system för mina saker. Det har jag fått höra ända sedan jag fick min första nyckel. Typ. Det har varit en intensiv och bra dag. Skrev nyss klart examensarbetet också, när jag ändå var igång. Och kanske framför allt eftersom det var hög tid att göra det. Skickade in det. Håll tummarna för att jag blir Godkänd!! Sov gott kärlek och fina vänner.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela