lortmaja

I dagarna tre

Publicerad 2012-07-29 02:18:23 i Allmänt,

I tre dagar har jag tagit igen förlorad kompistid och pratat ikapp några månader. I tre dagar har jag insupit luften, atmosfären och stämningen i staden. I tre dagar har jag försökt förstå att jag har flyttat hem och försökt förbereda mig inför jobbet, utan att lyckas på någon av punkterna. I tre dagar tilläts jag vara gäst i huset innan den första dammsugsbeordringen kom och i ungefär just precis då kändes det ännu mer angeläget att så snart som möjligt försöka få tag i en egen lya. 
Sommarlyx på balkong
Delar av tjejmaffian på väg
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Brunöga

Publicerad 2012-07-29 09:21:03

...men den tredje månaden efter majmånad på den tredje dagen skall en trea för 3923:-/mån uppenbara sig bredvid Nyhamnsfabriken.

Svar: Hej Brunöga :), var ligger Nyhamnsfabriken då?
lortmaja.blogg.se

Postat av: Brunöga

Publicerad 2012-07-30 03:33:29

Det visar sig sinom tid, havf förströstan (dialekt av hemsöborna).

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela