lortmaja

Tempo!

Publicerad 2012-06-19 22:23:15 i Allmänt,

Satan i gatan vilket tempo det känns som att den här sommaren kommer att ha. Examensarbetet ska göras klart, midsommarfesten ska förberedas, det ska åkas på bröllop och åkas hem, lägenhet måste ordnas och gärna inredas innan jag börjar jobba - trots att jag sommarjobbar i princip fram tills jag börjar jobba, lite grejer som finns här i lägenheten ska flyttas till nya lyan och så jag bör väl också ha tagit mig tid att läsa på lite om jobbet och sätta mig in i den delen innan dagen D kommer. Plötsligt känns sommaren sjukt kort. Börjar ju jobba sista juli. Det var nog tur vi åkte på rekreationssemester i början av sommaren, annars hade det nog inte hunnits med!


Jag luktar på blommorna i min hatt som jag bara såg den dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela