lortmaja

Skönt med sjukt.

Publicerad 2012-05-10 14:14:43 i Allmänt,


Idag är jag sjuk och det är skönt.
Snorar och är allmänt hängig. Ligger nerbäddad i soffan under täcket och har gjort lite nytta och lite onytta. Fast mest nytta. Men också lite onytta, fast det kanske jag sa? Det är bra att vara sjuk ibland. Man hinner liksom göra sådant som man inte hinner med annars. Jag har gjort massa bra saker idag, av den sorten som jag mår bra av. Jag har:

- sovit och slumrat till
- lyssnat på P1 i min fina femtiotalsradio (viktigt)
- tittat på klipp av Kaka på kaka (från svt play)
- hittat en ny favoritblogg
http://www.emmaadbage.com/blog/
- hittat inspiration till att måla en tavla.





Så enkelt, men ändå så uttrycksfullt.
Bild: Emma Adbåge






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela