lortmaja

En tidig julklapp

Publicerad 2012-11-21 20:58:00 i Allmänt,

Idag blev jag inkallad på chefens kontor. Eftersom hon lät så brysk så hann jag börja fundera över om någon elev hade klagat på mig eller om jag hade gjort bort mig på något sätt. Så när hon meddelade att jag skulle få löneförhöjning, så blev jag väldigt överraskad! Och väldigt, väldigt glad! Känns otroligt bra att ha fått upp lönen redan nu, dels inför framtida löneförhandlingar, men också för att jag tycker att det här är en mer skälig lön för arbetet. Dessutom jobbar jag hårt och gör så gott jag kan, så jag tycker själv att jag är värd de här pengarna - och mer därtill! 
 
 

Kommentarer

Postat av: Brunöga

Publicerad 2012-11-21 23:28:19

Du e värd alla slantar som går att uppbringa från lärarkassan med tanke på vilket jobb du gör för dina elever. Hatten av för att du e bäst!
Puss!

Svar: Äsch ;) Tack älskling!
lortmaja.blogg.se

Postat av: Katten Puts

Publicerad 2012-11-22 18:00:12

Grattis Lorten! Inte en dag försent :)!

Svar: Tack! :)
lortmaja.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela