lortmaja

En dörrknackning senare

Publicerad 2012-10-10 22:06:52 i Allmänt,

Inatt somnade jag runt halv två (ungefär samtidigt som mina grannar ovanför), och var därför gode trött idag på jobbet. Men det gick ju det med, även om huvudet inte var på skaft. Nu känns det som att jag kommer att kunna somna tidigare inatt, efter att ha ringt på hos dem ovanför och gjort dem varse om lyhördheten. Lite nervös var jag allt, men grannen tog det hela på ett mycket bra sätt och vi stod till och med kvar och pratade en stund, efter att jag "släppt bomben" som hade kunnat skapa en väldigt spänd stämning. Så nu håller jag tummarna för en god natts sömn! Imorgon får jag finbesök, så nu tänkte jag fixa lite här i stugan.
 
KRAM!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela