lortmaja

hjärteont

Publicerad 2012-10-01 18:24:36 i Allmänt,

Ibland gör det så ont i mitt hjärta för att det är så lång tid vi ska vara ifrån varandra. Det gör ont att inte få dela vardag, säng eller TV-tittande tillsammans. Att inte få dela de där små stunderna på morgonen, dagen eller kvällen ihop. Få skrota omkring tillsammans i morgonrock, säga godnatt och puss, eller köra brottningsmatcher (som han ibland låter mig vinna för att jag är dålig förlorare) sängen för att jag har överskottsenergi. Jag saknar de stunderna så ofantligt mycket. Jag vet att jag ska tänka positivt och allt det där, men just nu känns ett helt år som en hel evighet. Jag får väl försöka dela upp året i delar istället, så att det känns lite mer överkomligt. Ville bara skriva av mig det onda lite.

Kommentarer

Postat av: Brunöga

Publicerad 2012-10-02 18:43:02

Jag längtar också till allt det där underbara och vi får bara portionera ut det under de gånger vi träffas...."ETT släpvagn kommer lastat"

Pöss

Svar: <3
lortmaja.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela