lortmaja

Sov gott!

Publicerad 2012-10-21 21:59:41 i Allmänt,

Vill vara hos min älskade nu. Har längtat hela helgen. 
Och efter att han dragit axeln ur led och ringde från sjukhuset
så vill jag vara där ännu mer. Stackarn.
Tur han har sina vänner där
och en inneboende som kan 
agera hemtjänst. 
 
I övrigt har det 
varit en bra helg med vin, vänner
lägenhetsfixande och lyssnande av hela två körkonserter.
Det är så mycket som är fint med musik. Det väcker så mycket 
känslor och kan skapa en gemenskap utöver det vanliga.
Och när jag ser den glädjen och samhörigheten
så börjar jag alltid gråta, för att jag
blir så rörd. Äh, nu sätter jag
punkt.
 
Sov gott fint folk!
 

Kommentarer

Postat av: Brunöga

Publicerad 2012-10-23 11:43:48

Det är ju dig jag vill ha som nurse, inte min inneboende ju :(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela