lortmaja

Till vänner

Publicerad 2012-10-17 23:22:27 i Allmänt,

 
 
Ikväll hade vi ett litet försenat överraskningsfödelsedagskalas, jag och mina två stjärnor här hemma. Tårta, ballonger,  Stevie Wonders "Happy birthday" och en väldigt hipp dans mötte S när hon ringde på dörren. Vi hade förberett oss noggrant och till och med spolat fram musiken så att refrängen skulle spelas upp direkt. Det gjorde den inte, så vi fick stå och dansa i den lilla hallen i typ två minuter innan vi glatt kunde skråla med i "Happy birthday to you, happy birthday...". Töntigt kanske någon skulle tycka om de hade sett oss ikväll, men är det inte just det här  som är så härligt med vänner? Att man kan vara hur töntig som helst, utan att behöva bry sig eller oroa sig över vad andra ska tycka och tänka om en, att man kan vara arg, trött, ledsen, less, töntig, ängslig, glad, pigg eller sprudlande. Det spelar ingen roll. Vänner finns alltid där och de tycker om en för den man är - både när man har skitdagar och toppendagar. Tack för det, min skara av finaste vänner, både ni som är här och ni som är där!

Kommentarer

Postat av: Katten Puts

Publicerad 2012-10-18 17:11:10

Vilken himla fin och glad tårta! :)

Svar: Ja, den blev väldigt färgglad och god :) jag kanske kommer upp nästa helg, håller tummarna för att vi kan ses då :) kraam!
lortmaja.blogg.se

Postat av: Katten Puts

Publicerad 2012-10-18 20:29:32

Jaaa!!!!!!! Kom kom! Då blir jag och Mimmi-Maräng dunderglada :)!

Svar: och jag med! :) ha en fin dag!!
lortmaja.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela