lortmaja

Plåster över hela ansiktet och ja till bostad

Publicerad 2012-09-18 22:38:00 i Allmänt,

Igår kväll skulle jag klämma en finne som inte fanns. Under mitt födelsemärke, ovanför läppen. Nej, det kanske inte är så vanligt att ha en finne under ett födelsemärke, men man vet ju aldrig och jag tyckte att själva födelsemärket buktade ovanligt mycket utåt. Och det ville jag ändra på. Så jag klämde och klämde och klämde. Resultatet blev ett två meter långt plåster som sträcker sig från enda mungipan till den andra (ovanför). Så ikväll har jag fått känna på hur det känns att ha mustasch. Jag ser inte så förtroendeingivande ut, så jag hoppas att jag inte behöver se ut såhär imorgon på jobbet. Ikväll har jag också tackat JA till en lägenhet. Den där lägenheten som jag vill ha! Jag har säkerligen blivit lurad för det gick så snabbt och jag har ju faktiskt inte kollat upp någonting alls, för jag är en äkta noob på sånt här. Så parenteserna fick spader här hemma! Och jag fattar ingenting, så jag är kolugn och känner mig mest lite fnissig.
 
Godnatt!

Kommentarer

Postat av: insiktstjejen

Publicerad 2012-09-23 08:59:17

Vilket leende du måste ha haft om plåstret sträckte sig från mungipa till mungipa och var 2 m. Hihi härligt inlägg jag skrattade gott! Peace and love

Svar: Haha, ja jag log mitt största leende och mätte med linjalen ;) Hoppas reSan ner gick bra och att dansen var så dirty som du hade hoppats på :) kraaam!
lortmaja.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela