lortmaja

Järnet

Publicerad 2013-04-15 21:55:00 i Allmänt,

Trodde att jag hade varit på årets jobbigaste pass, när jag gick på tabata - men tji fick jag. Ikväll var jag och  J på Cross fit. Vi tänkte att vi kunde prova "lite lätt sådär". Men det där med "lite lätt sådär", kunde vi glömma. Det var stenhård träning i 45 minuter. Med både köttfärssåsen och andan i halsen flängde vi omkring mellan de olika stationerna och tog i, med olika nyanser av rött i ansiktet. Några gånger kändes det som att middagen var på väg uppåt, men det gick bra. 
 
Ännu ett träningspass som är grymt bra för hela kroppen! Linkan, tror att du skulle tycka om det här! Träningsvärken imorgon lär vara av en sort för sig, men det är ju den bästa av värkar, så det är lögna pöckar. Låter jag som ett tränings-freak? Möjligt, men det är kul att prova nya pass och få en liten nytändning gällande träningen. Det bästa av allt är att fötterna har reagerat bra, trots mycket belastning. Det glädjer mig mycket!  
 
Idag var första dagen som vindarna var ljumna - våren är du här nu? Hoppas.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela