lortmaja

Tacksamhetsdagen

Publicerad 2013-04-23 22:29:04 i Allmänt,

Idag är jag tacksam över
 
- att jag har så fina vänner som tror på mig
 
- att jag har provat klättra och kom längre än min mentala spärr trodde 
 
- att mina brillor var i Tobias bil 
 
- att ovanstående människa är en fantastisk person 
 
- att jag börjar få nog av detta jävla frigörande, vilket borde leda till krafttag. Ilska föder handling, sa en vän idag. 
 
- att några elever har utvecklats mycket och jag tror att de kommer att bli så glada imorgon över provreslutatet. Och då blir jag också glad! Delad glädje är dubbel glädje! 
 
Nu ska jag jöbba lite, såhär lite sent omsider... Puss och hej!

Kommentarer

Postat av: Tobias

Publicerad 2013-04-24 00:55:51

Jag älskar dig! Men vem är den där Brunöga som skriver till dig hela tiden???

Svar: Vet inte. Nån konstig en måste det va...
lortmaja.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela