lortmaja

Ledigheten

Publicerad 2013-12-30 20:38:38 i Allmänt,

Det är inte klokt så slapp man blir av att vara ledig! Jag har inte gjort alltför många knop under julledigheten, förutom att träna. Det är nästan så att jag börjar bli rastlös. Samtidigt är det ju bra att ha det här mellanrummet mellan jul och nyår, där man faktiskt hinner komma ner i varv. En vanlig helg är det inte alla gånger som man saktar av, utan mer kör på. Nu har vi i alla fall lämnat lugna Boden och landat i studentstaden för att fira nyår. För en gångs skull har jag i god tid inhandlat en äkta nyårsstass med paljetter, annars brukar det rotas runt panikartat i garderoben minuterna innan nyårsfesten ska börja.Jag ser detta som ett tecken på personlig utveckling på hög nivå! Nu ska jag korrekturläsa T:s examensarbete... 
 
Tjing. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela