lortmaja

Kom hit!

Publicerad 2013-02-02 10:43:35 i Allmänt,

Drömmar, planer eller visioner. Har tappat dem någonstans. Vet inte vart de tog vägen. Kanske tappade jag dem på väg till och från jobbet. Kanske fick de inte plats i väskan, på grund av alla jobbplaneringar och jobbtankar. Det är ju inte så bra. Jag tror man måste ge plats till lite av varje, så att livet blir rikt och berikar en. Att bara ha jobbplaner, jobbvisioner och jobbdrömmar är visserligen vackert, men enformigt. Tankarna blir så snäva. Vart tog mina resplaner vägen? Semesterplaner? Och vart tog mina kreativa idéer till roliga-saker-att-göra-planer vägen? Jag tror att jag har umgåts för mycket med jobbet och för lite med er. Kom hit! Jag saknar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela