lortmaja

Början

Publicerad 2013-01-02 11:22:40 i Allmänt,

God fortsättning! Efter att ha invigt 2013 med att vara sliten hela dagen och kvällen, är jag nu tillbaka på banan!
Detta foto sammanfattar visdomar från 2012, inte bara mina egna utan också mina vänners. För några år sedan  hade klotterplanket förmodligen sett annorlunda ut. Då hade vi levt lite kortare och hade troligen inte de erfarenheter eller prioriteringar i livet som vi hade de sista timmarna 2012. Det slog oss när vi tittade på planket, att mycket handlar om någon slags inre utveckling, med en strävan att lyssna på sin egen röst och utmana rädslor. Så det verkar vara dithän vi strävar i år, jag och mina vänner! Känns bra!
 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-01-04 18:04:49

Gjorde ett stop och läste igenom delar av din blogg. Kul m visdomsorden på din tavla! Love

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela