lortmaja

Avslutningen och inledningen på semestern 2013!

Publicerad 2013-06-30 17:57:19 i Allmänt,

 I fredags hade vi avslutning med elever och lärare. Av mina elever fick jag den här fantastiska buketten och en kaffemugg - fint sätt att visa uppskattning på och jag blev så klart jätteglad! 
Vi åt god mat tillsammans från bl.a Iran, Afghanistan, Eritrea och Vietnam samt en fantastisk lemon pie! Det är en ynnest att jobba med människor från hela världen. Jag får ta del av så mycket - både kulturella saker, varma människor, livsöden och historier - som jag aldrig skulle få göra annars, om jag inte jobbade med dem. 
Senare fortsatte jag och S firandet av semestern med grillning, vin och musik med en kollega och hans inneboende. 
 Det blev en sen kväll och S rev av en låt bara sådär!
Igår och idag har vi solat under blå himmel och känt att livet är jäkligt gött! Imorgon kommer T och vi får fira semester ihop för första gången! Äntligen! Ska bli mysigt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela