lortmaja

15 minuter

Publicerad 2013-03-26 20:52:40 i Allmänt,

 
... Och jag som inte är så förtjust i matbilder och så lägger jag själv upp en. Så motsägelsefull och motstridig är människan - till och med jag (!). Men detta kan vara den mest lättgjorda pizzan jag gjort. Inget kladd med att baka deg och ingen färdig pizzadeg med tillsatser eller för dyrt pris. Denna pizza är gjort på färsk tunnbröd som jag köpt för en tia på affären. Sedan kletar man lite krossade tomater i botten och så öser man på de ingredienser som faller i smaken, eller de som kylen tillåter. In i ugnen och sedan är den klar på ett nafs! 

Kommentarer

Postat av: Brunöga

Publicerad 2013-03-26 23:50:10

Ooooh vilken kullinar :)
Inte illa, mäkta imponerad, kanske man får ett smakprov inom en snar framtid måntro?

Svar: Kan hända ;)
lortmaja.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela