lortmaja

Gävle nästa

Publicerad 2013-03-15 21:25:22 i Allmänt,

Bara för att leka med tanken med framtiden och hur den skulle kunna vara, så jag tänkte jag - varför inte testa Facebook-appen "Vart ska jag bo?"? Sagt och gjort. Efter att ha svarat på tio frågor  i appen. Tänkte att förslagen skulle vara någon vacker stad vid havet, typ Göteborg eller Malmö. Efter tio korta frågor kom resultatet:
 
"Du ska bo på Bönavägen i Gävle!"
 
Sedan följde en beskrivning av hur livet i Gävle skulle te sig:
 
När du tittar på TV med grannarna på Bönavägen är det ungdomsprogram, såpor eller motorsport ni helst tittar på.

När du shoppar så är det framför allt byggmaterial, barnkläder och leksaker du lägger dina pengar på.

Mm, precis. Det är exakt så jag vill att mitt liv ska vara. Eller inte. Kan ju inte bli mer Svensson än så. Jag vill ju ha något unik och exotisktt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela