lortmaja

27 mil

Publicerad 2013-05-20 04:12:00 i Allmänt,

Snart har tio månader av 27 mils distans gått. 27 mil bort från pussar och kramar och mys. 27 mil bort från att somna på hans bröst. 27 mil från en vardag som innebar veckohandling, städning och plugg ihop. 27 mil bort från frukost och middag för två.  27 mil bort från att få vakna varje morgon bredvid varandra och kunna krypa nära den andre. 27 mil bort från att varje dag få se varandra i ögonen när man pratar och berättar hur dagen varit. 27 mil bort från mitt hjärta. 27 mil av kärlek. 27 mil av frustration över att inte få dela varje dag med den jag älskar. 27 mil bort från att leva det liv jag vill leva nu och i framtiden. 
 
... Det är tur jag har fina vänner och ett kul jobb som kan förgylla mina dagar i väntan på att ödet, Gud eller annat för oss samman igen! 
 

Kommentarer

Postat av: Boden T

Publicerad 2013-05-25 00:19:54

Vad vackert skrivet...JAG älskar dig hjärtat mitt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela