lortmaja

Fragment från vecka 19

Publicerad 2013-05-10 16:34:45 i Allmänt,

 
Kvällspromenad under en av de första ljumna kvällarna, som försvann lika snabbt som de kom, men ändå...
 
En bukett blommor som en betygsatt elev sträckte fram med strålande ögon och sa "tack!" Nu står den hemma och gör mig glad där. 
 
Den årliga vedhanteringen stundade denna vecka. Ungefär såhär skulle jag nog se ut 
om jag hade blivit bonde, istället för lärare. Snygg va?
 
Finbesök från både norr och söder, samlade med en öl - och POPCORN!
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Katten Puts

Publicerad 2013-05-12 14:59:26

Du hade blivit en fin bonde :) Vilka vackra blommor också, känn dig stolt! Kram

Svar: Ja, jag hade nog inte varit så tokig som bondmora ;) Försöker vara stolt, men Jante drar lite väl mycket i mig! Men glad blev jag :)
lortmaja.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela