lortmaja

Oförklarligt

Publicerad 2013-10-17 21:58:00 i Allmänt,

Förstår inte vad som har hänt. Jag som har varit närmast besatt av diverse bloggar i drygt ett år, har nu fått kalla fötter. Kanske är en tillfällig dipp. Vad vet jag Jag har ju vetat allt (ja, allt) om Blondinbella, Underbara Clara och Ebba Von Sydow. Vad de har sysslat med i helgen, vad de tycker om ordet "hen", vilka kläder de haft på sig och vad de jobbat med för tillfället. Ja, det var ju typ allt livet innehåller. Har haft bloggläsandet som en kvällsrutin, när jag kommit hem från jobbet och innan jag somnat. Det har varit något jag sett fram emot att kolla och jag har haft stenkoll.
 
Men nu har jag plötsligt lessnat. Alltså, jag har ju inte slutat kolla, men jag läser knappt. Känner inget sug längre. Förstår inte vad som har hänt? Skrollar igenom med ena ögat och plötsligt är deras liv inte så himla intressanta längre. Jag måste alltså hitta en ny hobby. Kanske skulle ägna mig åt lite mer bokläsning. Är ju också avkopplande, menar jag.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela