lortmaja

Torsdagen

Publicerad 2014-12-04 22:14:33 i Allmänt,

Idag har jag den där jäkla halsbrännan. Den sitter i mer eller mindre från morgon till kväll. Tar ju receptbelagd medicin för det. Jaja, det blir säkert bättre imorgon, hoppas jag, för det är så svårt att äta när det känns som att maten har fastnat i bröstet. Jag kan vara hungrig i magen, men mätt i strupen. Märkligt. Idag är jag även dödligt less på att plugga. Kanske inte pluggandet i sig, men ensamheten som det för med sig, när man skriver uppsats. Ensamheten och rutinerna som lätt sackar efter. Men, nu är det ju inte så länge kvar innan detta liv byts mot jobb igen. 60 % jobb. Det känns väldigt lagom just nu. Då hinner jag ju till och med leva utanför jobbet! It´s all about balance.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela