lortmaja

Nervös come back

Publicerad 2014-06-10 20:11:50 i Allmänt,



Igår kväll när jag lagt mig i sängen kom den nervositeten och oron inför min första dag på jobbet sedan sjukskrivningen. Blev så ängslig att rösten inte skulle klara att ha lektionerna idag. Somnade vid två och var på helspänn när jag vaknade klockan sex imorse. Åt frukost, gjorde mig iordning och cyklade till jobbet. Hann förbereda material och klassrummet i lugn och ro. Så när eleverna väl strömmade in, kände jag mig lugn. Det var så kul att vara lärare igen! Att vi har kärlek som tema, gjorde det inte sämre! Nu är jag helt slut, rösten trött och imorgon väntar en halvdag, som tur är. Det är mycket att ta tag i nu när jag är tillbaka. Nu ska vi se nya säsongen av Orange is the new black!

Ps! Grattis finaste a och bästaste Yoggi på din födelsedag! ♥ Ds.

Kommentarer

Postat av: Katten Puts

Publicerad 2014-06-11 20:18:12

Tack bästa Yoggan!
Och vad bra att det gick bra på din första dag på arbetet :)!
KRAM

Svar: <3 Ja, det känns skönt! Och i ärlighetens namn ska det bli skönt att få ett avbrott från det också - paradoxalt! :) Kram till dig!
lortmaja.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela