lortmaja

vårigt!

Publicerad 2014-03-31 19:32:00 i Allmänt,

 
Den har kommit med skräckblandad förtjusning. Är helt övertygad om att klimatförändringarna ligger bakom den tidiga våren. Har så sjukt svårt att förhålla mig till miljön. Den är extremt viktig och det har jag alltid tyckt. Försöker leva någorlunda klimatsmart, men jag vet inte hur det går för mig. Köper en del ekologiskt och källsorterar och tar inte bilen överallt, samtidigt som jag flyger över atlanten på semester. Hur går det ihop egentligen? Dah! Samtidigt som det är lite läskigt med det här tidiga vårvädret, ska jag inte sticka under stol med att det är fantastiskt härligt att få känna värmande solstrålar mot en blek och kall kind, som nästan har glömt bort hur solen känns! Kluvet var ordet. Hur tänker du kring detta?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela