lortmaja

Ett beslut

Publicerad 2014-05-10 15:53:47 i Allmänt,

Snart ska det tas beslut inför hösten. Det har skrivist listor med för - och nackdelar och nu får det sjunka in. I övrigt har det inte gjorts många knop idag, men nu ska jag promenera till ICA och be om flyttkartonger. Jag kan ju lika gärna börja rensa förråd och liknande, när jag inte kan jobba. Och vilken frihet det är att kunna gå dit och fråga själv efter kartonger, istället för att ha en lapp eller tvinga med mig T överallt. Idag pratade jag i telefon i tio minuter, innan jag fick ont i halsen. Det är bra mycket mer än vad jag har kunnat göra de fyra senaste veckorna. Ett framsteg! Och ikväll ska jag äntligen träffa min pärla ett tag. Det var inte igår jag umgicks med en vän utan att skriva på lappar eller datorn. Det ska bli såå skönt!
 
Så fin som lägenheten blev inför visningarna, har den aldrig varit. Nu strävar vi efter att behålla den så.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela