lortmaja

Måleri och frukost med Fi

Publicerad 2014-05-06 15:24:00 i Allmänt,

Här försöker man hålla humöret uppe och sysselsätta sig så gott det går. Idag har jag oljat in balkongen. Det tänkte jag göra redan ifjol, så det var bra att det blev gjort! Nu är det bara en och halv dag tills jag ska till läkaren, längtar! Imorgon har jag blivit inbjuden till frukost med Fi, av en vän som är med och har bildat en sådan grupp här. Och självaste Gudrun Schyman kommer! Hittills i livet har jag känt mig mest hemma i Socialdemokraterna, men jag tycker att Fi har bra saker att komma med (men jag är för lite insatt i deras politik hittills för att kunna göra längre uttalanden om dem), och tänk om Sossarna skulle vinna valet i september och om Fi samtidigt kom in i riksdagen då. Den utvecklingen skulle vara ytterst intressant att följa! 25 maj är det ju också val till Europaparlamentet och där lutar jag med mot Miljöpartiet. Avdelning politiskt splittrad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela