lortmaja

Jag tar tillbaka allt!

Publicerad 2014-11-15 00:31:51 i Allmänt,

Tänk vad sjukt olika det kan kännas från dag till dag. Igår övervägde jag på allvar om jag ens ska jobba med ungdomar över huvudtaget. Idag har jag världens endorfinkick efter att ha jobbat hela kvällen med samma ungdomar som fick mig att känna mig som en skit igår. Ikväll har liksom allting stämt! Visst, det var på väg att tippa över några gånger under kvällen för killarna fyllda av testosteron, men jag och min kollega löste det med bravur, om jag får säga det själv. Vissa gånger visar vi banne mig prov på äkta fingertoppkänsla! Det ska gudarna (och chefen) veta. Att vara samspelt med den man jobbar med sådana här kvällar med tjugofem ungdomar som är överallt och ingenstans både bokstavligt och känslomässigt, är a och o. Har man samspelet fungerar det mesta och har man det inte, blir det väldigt tungrott Jag hoppas att jag kommer ha lika tur i framtiden och hitta dessa pärlor till kollegor! Och för att sätta guldkant på denna fredagskväll jammade vi lite, när alla ungdomar gått hem. Jag spelade trummor och är så barnsligt stolt över det, att nu en timme senare ler med hela ansiktet, när jag tänker på det. 
 
God kväll och natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela