lortmaja

Lyssnar på mens

Publicerad 2014-11-03 20:06:16 i Allmänt,

Trots att T åkte på en dunderförkylning förra veckan, trodde jag att den inte skulle drabba mig. Men det gjorde den, så nu sitter jag här med snorig näsa, rinnande ögon, huvudvärk och känner mig alldeles frusen. Men, bättre att den kom nu än senare. Skulle ha gått på yoga ikväll, men lyssnar på mens istället. Alltså inte min egen, mend Liw Strömquists sommarprat om mens. Har lyssnat på den förut och det är lika bra denna gång. Outstanding! MENS, MENS, MENS. Hett tips om du har tid över! Lyssnar också på P1 Språket, Hanna och Amanda och Värvet. Och ser andra säsongen av Girls, så jag sysselsätter mig och spånar på en sjukt bra idé. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela