lortmaja

Tuggar blåbärstuggummi

Publicerad 2014-10-02 15:21:20 i Allmänt,

Har tuggat åtta tuggummin hittills idag. Extras tuggummi med blåbärssmak kan jag verkligen rekommendera! Däremot är åtta stycken lite i överkant, men något måste jag ha i munnen, när snusen inte får komma in. Åh, vad jag saknar snusen, nu när jag pluggar. Den och jag levde ju i symbios under många pluggår och vi var ett rätt så bra plugg-team. Men allt har sin tid och jag tänker inte gå tillbaka till den. Det skulle inte min hals gilla och dessutom fick jag väldiga toppar och dalar med den. Blodsockret slog bakut och ibland fick jag till och med ångestsymptom när jag tog en snus. Det blev så snabba vändningar, att kroppen nog inte hann med. Men jag avundas ändå er som stoppar in en prilla under läppen efter lunch, efter kaffet eller bara när man har tråkigt, roligt, känner sig deppig, uttråkad eller är totalt uppfylld av eufori. Varje sinnesstämning har sin snus, så att säga! Ljuvligt. 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-11-24 20:40:29

Du är sååå kult! Fick mig ett gott skratt igen köra vän.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela