lortmaja

Lönesamtalet

Publicerad 2015-02-03 07:23:56 i Allmänt,

Idag ska jag ha lönesamtal. Sanningen är att jag är totalt omotiverad att jobba med detta. Eller kanske att jobba över lag? Har ju varit med om att jobbet tar över och blir hela ens liv och där vill jag inte hamna igen. Totalt ovärt. Så nu är det som en total motreaktion istället. Och jag brinner inte för att jobba med vuxna och inte på den nivån jag jobbar med nu. Ostimulerande. Min tanke är ju att vara kvar tills halsen är bättre och även den spelar in i min motivation.  Det är svårt att våga satsa högt  när jag inte vet hur långt rösten håller. Dock var jag till en logonom igår som ska försöka hjälpa mig. Hoppas! Och önska mig lycka till idag,  även om oddsen är emot mig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela