lortmaja

Min lediga dag

Publicerad 2015-01-30 11:48:20 i Allmänt,

Idag är min lediga dag, eftersom jag inte jobbar fredagar. Från början tyckte jag att det bara var deppigt att vara hemma en hel dag, när andra jobbar. Nu tycker jag att det är fantastiskt skönt. Det här med att jobba heltid alltså, ställer mig kritisk till den frågan, om det verkligen är nyttigt för oss. Klockan börjar närma sig tolv och jag ligger fortfarande under täcket i soffan. Är så trött att jag nog skulle kunna sova mig igenom denna dag. Har varit supertrött hela veckan och haft flera aktiviteter kvällstid, så det har inte blivit så mycket tid att vila upp mig. Men det ska jag och T göra i helgen. Ser så mycket fram emot det, att bara vara. Sova och ta det riktigt lugnt.
 
Ha en fin helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela