lortmaja

Lördag

Publicerad 2015-06-06 20:25:40 i Allmänt,

Ikväll är jag rastlös. Rastlös men har inte tillräckligt med energi för att vara social. Fast jag skulle kunna vara det med dem jag känner väl, för då skulle jag bara kunna "vara". Vara mitt gravidsega jag utan att känna att jag är tråkig. Nu blev det inget socialt umgänge ikväll. T är i samma sinnesstämning som mig. Skolavslutning och sommarskola i antågande, så han är stressad som få. Själv blir jag stressad för att han är stressad.
 
Nu bakar jag bröd och inväntar jäsningen. Tittar på bilder jag tagit med min nya systemkamera. Fick den i födelsedagspresent. Är lite trixigt att knäppa med en sådan, men jag tränar och några bra bilder har det blivit. Dessa bilder knäppte jag förra helgen:
 
 
Bull - och pajfika hos farmor och farfar förra helgen. Farmor älskar rosa. Det syns i hela huset.
 
 
Vi plockade rabarber som vi tog hem. Somrigt!
 
T fick feeling och gjorde rabarberpaj på kvällen. Gudomligt god blev den!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela